برای تنها عشقم .

بخوام از تــــــــو بــــگذرم با یادت چه کنم ؟

 تـــــــورو از یاد ببرم با خاطراتت چه کنم

حتی از یاد ببرم تــــــو و خاطراتتو

 بگو من بااین دل خونه خرابم چه کنم؟

کـــاش میشد هیچکسی تنها نبود

کــاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تــــــــــــو میمانم ولی ...

رفتی و گفتی که این  

سالیان سال تنهـــــــــا مانده ام

 شاید این رفتن سزای مــــن نبود 

مـن دعـا کردم برای بازگشت

دستهای تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود



نظرات شما عزیزان:

هیمن
ساعت22:45---14 اسفند 1391
دستت درد نکنه واقعا مطالبت خیلی عالیه.جدن میگم وبلاگتو خیلی دوست دارم خصوصا این اهنگ محسن یگانه.

ღஜmamadஜღ
ساعت22:14---14 اسفند 1391
سلام به داداش مهدی و آبجی سعیده ی گلم
من همون شب گرد تنهام

ممنون از کامنت گذاریتون
ببخشید من چندوقتی زیاد حال نداشتم وب گردی کنم
فقط میرفتم یه پست میذاشتم تموم
راستی چت روم زدم تا آخر هفته تکمیل میشه خوشحال میشم بیاین تا بیشتر با هم آشنا بشیم
آدرسش تو وبم هست آزی ام چت
آدرسشو اگه دوست داشتین لینک کنین
ممنون شرمنده زیاد حرفیدم
مواظب خودتون باشید
دوستون دارم بوس بای تا های


ღஜmamadஜღ
ساعت22:09---14 اسفند 1391
کاش میشد غربت دل را شکست
شیشه عمر شقایق را شکست
کاش میشد در سکوت مرگبار زندگی
این طلسم بی وفایی را شکست آسمان ، باران ، تنهایی ، شعر و من...♥●•٠·˙


ღஜmamadஜღ
ساعت22:07---14 اسفند 1391
یـکی از فـانتزیام ایـنه کـه...
عـشقم بـهم خـیانت نـمیکرد...
مــیبردمـش شـمال...
تـو یـه جـای سـرسـبز یـه عـکسه دونـفره ی خـوشـگل بـا هـم مـینداختیم...
بــعد ِ پـنجاه ســــــــال...
وقـتی پـیر شـدیم...
یـه روز کـه نـشستیم تـو خـونـه نـگاه کـنیم بـه تـابلوی عـکس روی دیوار...
عـشقم زل بـزنه تـو چـشام و بـگه:
هـنوزم عـینه اون مـوقع دوسـتت دارم!!!
بـعدش کـلی قـربون صـدقـه ی هـم دیـگه بـریم ...
بعــد پـاشیم دوتـایی با عـصا لـنگون لـنگون بـریم عـکاسی...
بـه عـکاس بـگم یـه جـمـله زیر ِ این عـکس بـرام حـک کُن...
عـکاس بـگه چـه جـمله ای؟؟؟
بـــگم:
ای عــــــکس...
تــویـی مــارا،شــــاهـــد بـر جـــوانـی...
مــــــا پـــــیـــر شـــدیم لـــیک تـو فـرخنده بـمانی..؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ♥♥ تاریخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:,
بیست تمپ
درباره سایت
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

<-PollName->

<-PollItems->

دریافت کد حرکت متن